30 iunie, 2011

Sublime - cercei cu cristale Swarovski Aurore Boreale




Mes cheries,

Azi am decis sa facem totul un pic altfel. Pentru cateva randuri i-am cedat locul unei bune prietene a Charm de Paris, cea mai cherie dintre cheries care doreste sa ne impartaseasca gandurile ei legate de bijuteriile pe care le poarta cu atata drag, despre lucruri care o inspira si despre frumos in general.

Bijuteriile cu cristale Swarovski Aurore Boreale, supradimensionate, le-am realizat special pentru ea si reprezinta o dovada de charm tineresc si prospetime estivala.

sublime_cercei_cu_cristale_swarovski_crystal_ab_cercei_fluturasi_charm_de_paris


"Numele meu este... sau mai bine sa trecem peste aceasta etapa. Sunt o femeie careia ii place sa arate bine, sa fie admirata de persoana iubita, sa aiba o aparitie stralucitoare cu fiecare ocazie. Ma pot identifica cu oricare dintre voi, admiratoarele Charm de Paris.

Sunt o persoana obisnuita care iubeste si este iubita, ador tinutele feminine si pline de culoare. Imi plac noptile racoroase de vara, mirosul florilor, zambetul copiilor si frumusetea lucrurilor simple. Inghetata de fistic sau o bucatica de ciocolata imi insenineaza ziua. Zambesc mereu si iau fiecare zi ca pe un cadou, incercand sa ma bucur de fiecare clipa.

Toate astea a reusit sa le surprinda Iulia intr-o pereche de cercei pe care i-a realizat pentru mine. Asa cum spunea si ea fiecare creatie are cate o poveste. Si acesti cercei au una, la care am contibuit amanndoua. M-a ajutat inca o data sa am o aparitie foarte chic. M-am simt admirata, feminina, eleganta, intr-un cuvant m-am simt frumoasa datorita lookului afisat, completat de bijuteriile care au nuantat tinuta. Frumusetea este ceea ce te simti in interior si ea este cea care se reflecta in ochii tai. 

sublime_bijuterii_lucrate_manual_cercei_cu_cristale_swarovski_crystal_ab_cercei_fluturasi_charm_de_paris
Adevarata frumusete  izvoraste din sublim si simplitate. Nu trebuie sa ai o tinuta foarte scumpa pentru a avea un look fermecator, poti fii foarte frumoasa intr-o tinuta simpla completata cu detaliile potrivite. Daca vreti sa straluciti cu adevarat va recomand cu mare drag accesoriile Charm de Paris, care sunt facute intr-adevar cu dragoste si de fiecare data imi transmit aceea siguranta de sine de care are nevoie orice femeie.

Indrazniti sa fiti cat mai feminine, alegeti accesorii care sa va puna chipul in evidenta cat mai bine si doriti-va sa fiti charmante in fiecare clipa! Visul va deveni realitate mai repede decat a imaginati!

A bientot!
Bissous!"


sublime_cercei_cu_fluturasi_si_cristale_swarovski_crystal_ab_bijuterii_nunta_charm_de_paris
250_lei
(Cerceii Sublime sunt realizati cu cristale Swarovski Crystal Aurore Boreale de diverse dimensiuni pentru a lua acea form lunguiata ce imbratiseaza lacrima de cristal tot AB din mijloc. Toartele cu surub in forma de fluturasi sunt din aliaj metalic argintiu, vintage)


Bijuteriile Charm de Paris sunt ambalate intr-un saculet din organza,
insotit de certificat si instructiuni de intretinere.
Pentru mai multe detalii: contact@charmdeparis.comThis e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it