12 august, 2011

Adriana - Mireasa Charm de Paris





"Iti multumesc foarte mult pentru bijuterii, au fost exact ce trebuiau sa fie. Am avut o nunta asa cum ne-am dorit si mare parte din reusita ei a fost si faptul ca alegerile noastre au fost inspirate, asa ca imaginea de ansamblu a fost una speciala, asa cum am sperat. Bijuteriile Charm de Paris au contribuit la aerul chic pe care am vrut sa-l imprimam nuntii prin mici accente care sa sublinieze iubirea si dulceata din spatele decizii de a fi impreuna pentru totdeauna.

Mi s-a spus in varii ocazii cat de finute au fost, ca au adus un plus de valoare look-ului meu, ca s-au completat superb cu machiajul si cu buchetul si ca efectiv m-au ajutat sa stralucesc de fericire, asa ca la randul meu iti multumesc pentru ajutor.

Te imbratisez cu drag si iti urez mult succes in continuare, faci lucruri tare delicate!"

Read More



Las pozele sa spuna povestea unei zile minunate si a unei iubiri asa cum e ea, vesela, spontana, magica. Si cateva versuri ce dau glas povestii lor de dragoste, primite chiar de la Adriana....

"Te asteptam, bine-ai venit!
Te cunosteam chiar daca noi nu ne-am mai intalnit,
Nu mai credeam in vorbe mari
Cum nu mai credeam ca tu vreodata o sa apari.
A fost de-ajuns o clipa sa te stiu,
O viata si ceva langa tine vreau sa fiu"



0604-180625-01
0604-160803-01

5


Orice model de bijuterii de mireasa ai alege, asigura-te ca ele creeaza un set frumos cu toate  celelalte accesorii; tine cont de rochie, voal, incaltaminte, buchet, pentru a avea un look complet.

Adriana a purtat un set de bijuterii realizat cu cristale in nuante delicate de roz si alb, pe care il gasiti aici: La Voilette - Adriana


4 
6 
8 
0604-182707-01