20 aprilie, 2011

Happy Birthday to me!



Asa cum va spuneam intr-un articol anterior, luna aprilie e o luna foarte speciala pentru mine, pentru ca m-am nascut intr-o frumoasa zi de primavara, mai exact azi, acum 2 decenii si ceva. Ii multumesc mamei mele pentru ca m-a facut inalta si frumoasa, grijulie, creativa si indemanatica si ii multumesc tatalui meu pentru ca a contribuit cu o doza uriasa de incapatanare, ambitie si spirit competitiv. Si nu in ultimul rand, le multumesc tuturor celor care au trecut prin viata mea, unii au ramas, altii au salasluit o perioada, iar altii au trecut la fel de repede cum au venit... dar lor, tuturor, le multumesc pentru ca m-au ajutat sa ajung ceea ce sunt azi!

AŞ VREA sa merg in fiecare zi cu bicicleta
PĂSTREZ nasturii de rezerva de la camasi, just in case...
MI-AŞ FI DORIT sa locuiesc la Paris. Sa am un balcon plin de flori si sa vad turnul Eiffel in fiecare dimineata.
ÎMI PLACE sa rad, sa visez, sa iubesc, sa dansez. Intotdeauna mi-au placut soarele si marea, apusul vara, cafe-au-lait si inghetata Amarena.
NU SUNT perfecta, dar ma perfectionez pe zi ce trece :)
DANSEZ ori de cate ori am ocazia. Chiar si pe scaun, la volan, ori de cate ori aud muzica.
CÂNT destul de des desi nu am voce, cel putin asa zic unii :D (poate din invidie:))). Dar cu toate astea ma ambitionez sa cant. 
NU UIT niciodata un film pe care l-am vazut sau actorii care joaca in el.
NICIODATĂ nu spun niciodata, pentru ca intotdeauna exista si exceptii…
RAR sunt trista. Incerc sa gasesc motive de bucurie in orice lucru si situatie, sa-mi fac singura zilele cat mai frumoase. O zi in care nu am zambit macar odata e o zi pierduta…
PLÂNG! rar si bine


Am primit foarte multe mesaje si urari de la prieteni dragi si de la voi, prietenele Charm de Paris. Va multumesc tuturor si sper sa fiti la fel de dragute si charmante ca si pana acum!

PS: Cristina (cu pisicile :), multumesc din suflet pentru felicitare si astept cu mare mare nerabdare tricourile! :*