14 martie, 2011

Charm de Paris la Euforia TV



Cu ocazia zilei de 8 Martie, Euforia TV a difuzat o editie speciala a emisiunii Shoppingul Pasiunea Mea, cu invitati speciali si multe surprize. Am avut deosebita onoare si bucurie de a organiza impreuna cu salonul Bella Sposa o prezentare de rochii de seara si bijuterii pretioase marca Charm de Paris.

Zilele urmatoare o sa va prezint o parte din bijuteriile cu care am participat la targul de nunti de la Romexpo si care au atras atentia si admiratia organizatorilor emisiunii. Multumesc si pe aceasta cale Elenei de la Bella Sposa pentru ajutor si producatorilor pentru prezenta in Emisiune.

Rochiile de seara dar si multe rochii minunate de mireasa, gasiti la Salon Bella Sposa, in Bucuresti Calea Vitan, nr. 12, vis-a-vis de Mall Vitan; si pe site: www.bellasposa.ro







Profit de acest articol despre aparitii media pentru a-i multumi Alexandrei de la Charm Bracelet pentru minunatele intrebari pe care mi le-a trimis. Am raspuns cu mare drag la interviul inedit si ii urez mult succes in cariera sa de editor. Va invit sa cititi interviul pe site-ul ei, si celalte articole interesante pe care le publica periodic.