12 decembrie, 2010

Nu uita de concurs!

In perioada 2-15 decembrie se desfasoara concursul organizat de revista PeTocuri impreuna cu Charm de Paris. Daca vrei sa castigi un frumos set de bijuterii Cameo, intra pe www.petocuri.ro si scrie-ne ce mesaj de dragoste ai inscriptiona pe un cadou pentru iubitul tau.

Nu trebuie sa fie cuvinte mari, ci doar ceea ce simti tu! Cuvintele venite din inima sunt cele care ajung la inima!



Dintre mesajele trimise pana acum, cateva dintre preferatele mele sunt:

"Eu i-as putea scrie poezii intregi, dar stiu ca pe el un simplu si direct 'Te iubesc pentru totdeauna" l-ar face cel mai fericit!"

"cu tine e mai rau si e mai bine
cu tine incepe viata mea
cu tine e mai greu ca fara tine
dar fara tine nu s-ar mai putea"

 "Esti tot ce mi-am putut dori.Te iubesc! " 

"Cuvintele sunt putine,iar sentimentele sunt multe si puternice.
Te iubesc!
Semnat: Jumatatea ta
"

Iar daca ar fi sa scriu eu un mesaj de dragoste jumatatii mele ar fi:
"te iubesc azi, mai mult ca ieri, maine mai mult ca azi!"
"te iubesc pana la stele si inapoi si cel putin o eternitate!"