27 decembrie, 2010

Cum ne imbracam de Revelion?! Cu Charm... normal!


Mayra este prietena mea, a ta, a fiecareia in parte. Are intotdeauna raspunsuri la intrebari si sfaturi utile pentru noi toate. 

De atatea ori i-am cerut parerea, insa de data asta a apelat ea la mine. Ea si prietenele ei au ramas in pana de idei - cum sa se imbrace, cum sa se machieze si ce bijuterii sa poarte la petrecerile care vin odata cu sarbatorile iernii.

Nu puteam sa stau pe ganduri! Imediat am ajutat-o cu sfaturi utile, zic eu, si multe idei pentru tinute de petrecere.  Sper sa fie utile si pentru voi si nu azitati sa imi scrieti ori de cate ori sunteti in impas cu bijuteriile si accesoriile.



Sarbatorile de iarna sunt prilej de bucurie, de veselie si de multa stralucire. Fie ca participam la Christmas Party organizat de firma cu colegii de lucru, fie ca luam cina de Craciun acasa cu familia sau la restaurant cu prietenii, sau sarbatorim trecerea in noul an intr-un loc special, toate ne dorim sa stralucim! Sa purtam rochii elegante, bijuterii pretioase, iar machiaje desavarsite sa ne accentueze trasaturile frumoase.


 Va atasez mai jos cateva tinute, insa intregul articol il puteti citi pe www.mayra.ro
Fiecare tinuta are o poveste si sper sa va regasiti in fiecare dintre ele, pentru ca bijuteriile Charm de Paris sunt create cu multa dragoste pentru femeie din fiecare dintre noi!



..... tinuta usoara dar sofisticata

  ...eleganta si culoare
 ... little black dress
 ... sexy-chic

Cititi intregul articol pe www.mayra.ro