13 martie, 2010

What a perfect day ....


Nu stiu voi, dar eu astept cu nerabdare sfarsitul de saptamana. Doar sa lenevesc si sa ma relaxez dupa zilele super agitate care au trecut.

De obicei imi place sa "cotrobai" internetul dupa surse de inspiratie. Neimen Marcus este un site cu creatii ale marilor designeri atat in materie de moda cat si de accesorii. Bijuteriile postate saptamana asta mi-au atras atentia in mod deosebit si am vrut sa le impartasesc cu voi. Sunt absolut superbe. Glamorous, impunatoare si sofisticate.

Mie personal imi plac inele mari. Cat mai mari si interesante, atat cu o sigura piatra de dimensiuni considerabile (cum sunt inele din seturile True Blue si True Plum) cat si din mai multe combinatii de pietre (ca in setul Vert Passion sau in colectia Plaisir de Fleurs).
De asemeni iubesc colierele din perle fie albe sau negre si cristale. Consider ca este o combinatie de rafinament si eleganta vintage. Momentan gasiti pe site colierul Chanson de Perles, insa pregatesc un colier foarte interesant pentru cerceii La Chic Parisienne si unul in colectia Maria Antoinette.


Bon weekend!