08 mai, 2011

Miranda Glam - cercei cu cristale Swarovski


Aseara am vazut din nou Sex and the City 2. Si desi l-am vazut de nenumarate ori, cu diverse ocazii nu ma pot satura de glamul, stralucirea si charmul personajelor dar nici de intamplarile super comice prin care trec cele 4 prietene.

Am remarcat acum cerceii pe care ii poarta Miranda la nunta celor 2 preteni ai grupului. Stiti cum se spune ca atunci cand citesti o carte sau vezi un film de mai multe ori, de fiecare data sesizezi detalii si subtilitati carora nu le acorzi atentie prima data.

Am realizat acum ceva timp o pereche aproape identica de cercei pe care nu am reusit pana acum sa v-o prezint. Imediat ce am vazut scena respectiva am stiut cum se vor numi si ca trebuie neaparat sa isi faca debutul. Acum stau si ma intreb ce m-a retinut sa ii postez pana acum. Probabil asteptau aceasta revelatie! :))



Cerceii Miranda Glam sunt realizati cu crisatale Swarovski Crystal Aurora Boreale, turturi/lacrima de 5cm, in suport dantelat si toarte din argint.


Bijuteriile Charm de Paris sunt ambalate intr-un saculet din organza, 
insotit de certificat si instructiuni de intretinere.
Pentru mai multe detalii: contact@charmdeparis.com