13 aprilie, 2010

Inapoi la treaba


Hello! Hello! M-am intors! Incepand de ieri lucrurile si-au reintrat in normal. Celor care au incercat sa ma contacteze in ultima saptamana le cer scuze ca am fost de negasit insa nu am avut acces la internet.

De azi inainte ne putem auzi la telefon sau pe mail.

Asa cum scrisesem intr-un post anterior, urma sa plec intr-o binemeritata vacanta. A fost minunat... Tara sfanta este un mozaic de culturi, culori, obiceiuri si religii. Desi nu era pentru prima data cand ma aflam in Israel, calcasem deja de cateva ori pe taramul sfant in frageda pruncie, de data aceasta totul a fost diferit. Oamenii erau mai interesanti, diferentele mai mici, mancarea avea alta savoare si totul imi parea altfel.

Si bineinteles ca m-am intors cu bagajele mai pline decat am plecat. Cu de toate. Cu bunatati, cu amintiri, vreo doua mii de poze si bineinteles cu margele si pietre minunate pentru bijuteriile mele pretioase.

Asadar, in curand o serie de bijuterii putin mai orientale!
Va las sa descoperiti in cateva fotografii si sa vedeti prin ochii mei o foarte mica parte...