17 februarie, 2010

Tresor by Charm de Paris

Incep prin a multumi tuturor celor care au comandat si daruit persoanelor dragi bijuterii Charm de Paris cu ocazia sarbatorii indragstitilor. Eu am primit din partea iubitului meu o orhidee superba de care sunt foarte incantata, si o caseta de bijuterii pentru ca niciodata nu sunt indeajuns de incapatoare cele pe care le am.


Pentru ca Sfantul Valentin este deja istorie (: si pentru ca se apropie primavara si minunatele sale sarbatori, a Martisorului, respectiv Ziua Femeilor, Charm de Paris pregateste din nou o colectie de bijuterii si accesorii pentru doamne si domnisoare coquette :). Urmariti Charm de Paris pentru ca in curand vor aparea mai multe detalii si poze cu colectia de primavara.

Insa pana atunci, am decis sa realizez o noua rubrica sau categorie de bjuterii Charm de Paris (sau o puteti considera o colectie pe termen lung :). Deoarece bijuteriile vintage ocupa un loc aparte in inima si caseta mea de bijuterii si a multor prietene, cunostinte, cititoare, cliente etc, la cereri insistente, o sa gasiti pe site sectiunea TRESOR , mai exact bijuterii Vintage, deosebite, pretioase, realizate din diverse tipuri de materiale si uneori din pietre mai putin pretioase decat cristalele.


Pentru nelamuriri, intrebari, sugestii, comenzi, va astept cu drag la beaucharm@gmail.com