07 ianuarie, 2010

Stop, si de la capat!





Bine v-am regasit! Incepem noul an in mare forta! Forta pretioasa! :)

Desi am revenit din minunata vacanta de iarna deja de vreo 3 zile, dupa 2 saptamani de bine-meritata relaxare, recunosc ca nu am avut timp nici sa respir, darminte sa scriu pe site. Sa stiti ca nu am stat, ci am creat bijuterii pretioase care in curand o sa apara si aici si pe Breslo. Domnisoarele cochete s-au intors din vacanta dornice sa isi reimprospateze lookul cu noi bijuterii, iar CdP a fost asaltat de comenzi.

Pentru anul care tocmai a inceput exista planuri mai mici si mai mari, si sa speram ca  lucrurile o sa mearga cel putin la fel de bine ca si pana acum.

Pentru clientii din Timisoara anunt foarte important! In curand o sa va anunt unde puteti gasi bijuteriile Charm de Paris. Inca e mare secret, dar nu pentru mult timp! :)

De asemenea, Charm de Paris demareaza colaborarea exclusiva cu un magazin on-line de produse cosmetice profesionale si servicii de beaty&style.

Momentan astea sunt planurile pentru inceputul de an.
Si inca ceva, Charm de Paris va pregateste concursuri, reduceri si "lichidari de stoc". Asa ca fiti pe faza!


Bisou! A bientot!